Overslaan naar content

Administratief Medewerker

Op locatie, Hybride
  • Dinteloord
€ 3.100 - € 4.000 per maandInkoop

Functieomschrijving

Ben jij een extraverte, communicatief sterke administratief medewerker met affiniteit voor computers en software? Beschik je minimaal over een afgeronde MBO 4 opleiding en krijg jij energie van hectiek?  Dan is deze functie iets voor jou! 


Voor de fabriek in Dinteloord zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de rol van:


Administratief Medewerker Inkoop 

(32 - 40 uur)



  • Je beheert en onderhoudt het SAP ERP-systeem en bent de key user voor Scan Market, ons bedrijfsbrede systeem waarin tenders, contracten en spend worden opgeslagen.
  • Dagelijks houd je contact met leveranciers en collega's via e-mail en telefoon;
  • Je verwerkt inkooporders in SAP en zorgt ervoor dat de info records van leveranciers up-to-date zijn.
  • Excel is je vertrouwde tool voor gegevensanalyse en rapportage.
  • Je ondersteunt de Teamleider Inkoop met administratieve taken.


Hoe ziet een dag eruit?

Je begint de dag met het doornemen van je e-mails. Je kijkt of er urgente zaken zijn die direct aandacht nodig hebben. Gelukkig lijkt alles rustig, dus je kunt je richten op je vaste werkzaamheden. Je zorgt ervoor dat inkooporders worden doorgezet en werkt de orderbevestigingen weg. Een gestructureerde start van de dag, zoals altijd. 


Tijd voor een pauze: je twijfelt tussen een lunchpauze of een wandeling. De frisse lucht wint het, dus je trekt je jas aan en gaat naar buiten. In de middag heb je een korte vergadering. Jullie bespreken lopende zaken en nemen beslissingen die te maken hebben met jullie leveranciers. Ook bel je je collega van inkoop op de locatie Vierverlaten. Jullie moeten een contract met een leverancier afhandelen en besluiten om samen op te trekken om dit soepel te laten verlopen.


Tegen het einde van de dag ontvang je een offerteaanvraag voor een collega in het team hier in Dinteloord. Je neemt de tijd om deze af te handelen en voelt je voldaan als je je computer afsluit.

Met een goed gevoel keer je huiswaarts. Een productieve dag achter de rug, klaar om morgen weer fris te beginnen! 

Vereisten

Jouw profiel:

  • Minimaal MBO 4-niveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels.
  • Sterke affiniteit met computers en software.
  • Je krijgt energie van hectische situaties en kunt goed prioriteiten stellen.
  • Je bent enthousiast en communicatief sterk


Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitstekend salaris van €3.100,- tot €4.000,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (indeling afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • 23 ADV-dagen (o.b.v. 40-urige werkweek) welke je kan opnemen of (deels) uitbetalen;
  • Flexibele werktijden en hybride werken (deels vanuit huis, deels vanuit kantoor);
  • Klik hier voor het totaaloverzicht van voorwaarden.


Informatie en sollicitatie:

Meer informatie over de inhoud van de functie kan je verkrijgen bij Martin Geuke, Manager Inkoop, tel: +31613114492.


Enthousiast?

Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op de sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment #LI-LV1).


*Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Op locatie, Hybride
  • Dinteloord, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.100 - € 4.000 per maand
Inkoop

of

Meer informatie? Neem contact op met:

Leoni van Leeuwen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company

Communicatie, HR, F&C, ICT, Secretariaat & SHE.

Stella van Schaik

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company Quality, Technology, Procestechniek & Techniek

Amy van Veen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company

Logistiek, Inkoop, Agrarische Dienst & Sales.

Wichard de Groot

HR Specialist Recruitment Cosun Beet Company Groningen





Vera Gladdines

HR Officer / Advisor Sensus

Vacatures Sensus





Simone van Gameren

Management Assistent IRS

Vacatures IRS





Berend Benraad

HR Specialist Recruitment a.i. Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)





Wat kan je verwachten?

Je leren kennen

Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.

Het eerste gesprek

In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.

Case

Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.

Het tweede gesprek

Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.

Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!