Overslaan naar content

Medewerker Ordermanagement Bulkplanning

Dinteloord€ 3.100 - € 4.100 per maandCommercie

Functieomschrijving

Vind jij het leuk om klantgericht te werken en heb jij ervaring met het organiseren van transport? Sta jij sterk in je schoenen en heb je daarnaast een interesse in (automatiseren van) systemen? Voor de afdeling Ordermanagement binnen het Centraal kantoor in Dinteloord zijn wij opzoek naar een enthousiaste collega voor de functie van:


Medewerker Ordermanagement Bulkplanning

(40 uur) 




Wat ga je doen?

In de functie van Medewerker Ordermanagement Bulkplanning maak je deel uit van een divers team, waarin alle taken gericht zijn op het ontvangen en verwerken van orders, het plannen en/of organiseren van transport en de administratieve afhandeling van dit proces.

  • Zorg dragen voor het ontvangen, controleren en verwerken van klantorders;
  • Plannen en organiseren van nationale transporten met grensgebied België en Duitsland met onze logistieke partners;
  • Onderhouden van het plansysteem. 
  • Voor een aantal waardevolle relaties verzorgen wij Vendor Managed Inventory (VMI);
  • Geven van instructies aan de vervoerders/chauffeurs;
  • Bijdrage leveren aan verbeterprojecten;
  • Laadtijden boeken in ons timeslot systeem (Mendix);
  • Je bent het eerste aanspreek punt voor onze klanten;
  • Onderhouden van goede contacten met collega’s van andere afdelingen;
  • Verzorgen van de administratieve afhandeling, rapportages van klantorders en transporten;
  • Bereidheid tot een bereikbaarheidsdienst (1x in de 6 weken);


Waar kom je te werken?

Daar beelden meer zeggen dan woorden, hierbij een eerste kennismaking met wat collega's van het Centraal Kantoor.


Vereisten

Wat neem je mee?

  • MBO/ HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring;
  • Affiniteit en ervaring met ERP-systemen en/of geautomatiseerde (bulk) planningssystemen is een pré (bijv. SAP, TFP);
  • Digitaal sterk en actuele kennis van Microsoft Office;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Jij bent stressbestendig en besluitvaardig;
  • Jij bent gewend om te werken in een dynamische omgeving;
  • Jij bent communicatief sterk en klantgericht.



Wat bieden wij jou?

  • Een uitstekend salaris van €3.100,- tot €4.100,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (indeling afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek);
  • 23 ADV dagen (o.b.v. 40-urige werkweek) welke je kan opnemen of (deels) uitbetalen;
  • Flexibele werktijden en hybride werken;
  • Klik hier voor het totaaloverzicht van voorwaarden.


Informatie:
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je terecht bij Kimberly Kas (Teamleider ordermanagement); telefoonnummer: +31 (165) 525164.


Enthousiast geworden?
Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen, HR Specialist Recruitment.

Dinteloord, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.100 - € 4.100 per maand
Commercie

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Meer informatie? Neem contact op met:

Leoni van Leeuwen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company

Communicatie, HR, F&C, ICT, Secretariaat & SHE.

Stella van Schaik

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company Quality, Technology, Procestechniek & Techniek

Amy van Veen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company

Logistiek, Inkoop, Agrarische Dienst & Sales.

Raisa Supriatna

HR Specialist Recruitment Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)



Wichard de Groot

HR Specialist Recruitment Cosun Beet Company Groningen





Vera Gladdines

HR Officer / Advisor Sensus

Vacatures Sensus





Simone van Gameren

Management Assistent IRS

Vacatures IRS







Wat kan je verwachten?

Je leren kennen

Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.

Het eerste gesprek

In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.

Case

Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.

Het tweede gesprek

Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.

Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!