Skip to content

Financieel medewerker

Alphen aan den RijnFinance

Functieomschrijving

Bij Duynie Feed krijg je de kans om je financiële vaardigheden en expertise te benutten in een dynamische en groeiende organisatie. Ben jij op zoek naar een uitdagende rol als Financieel Medewerker? Dan zijn wij opzoek naar jou! Binnen Duynie Feed is de vacature ontstaan voor:

Financieel medewerker

32 uur


Wat ga je doen?

Als Financieel Medewerker bij Duynie Feed speel je een cruciale rol in onze financiële processen en draag je bij aan de efficiënte werking van onze organisatie. Je zal verantwoordelijk zijn voor een breed scala aan financiële taken, waaronder:

  1. Inkoopfactuurcontrole: Je zorgt voor een nauwkeurige controle en verwerking van inkoopfacturen, waarbij je ervoor zorgt dat alle financiële gegevens correct zijn.
  2. Verkoopfacturatie: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en versturen van verkoopfacturen aan onze klanten, waarbij je de juistheid en volledigheid van de factuurgegevens waarborgt.
  3. Klachtenafhandeling: Je handelt klachten met betrekking tot financiële transacties op een professionele en klantgerichte manier af, waarbij je streeft naar een snelle en bevredigende oplossing.
  4. Ondersteuning bieden aan de financiële administratie: Je staat de financiële afdeling bij in diverse ad-hoc financiële taken en projecten, waarbij je jouw expertise en analytische vaardigheden inzet.


Over Duynie

Waar beelden meer zeggen dan woorden, zie hier onze bedrijfsvideo.



Vereisten

Wat neem je mee?

  • Je hebt minimaal een MBO-diploma in financiën, boekhouding of een gerelateerd vakgebied;
  • Ervaring in een soortgelijke financiële functie is een pluspunt, maar niet vereist;
  • Ervaring met Dynamics is een pré
  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid zijn essentieel;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je hebt affiniteit met financiële processen en systemen;
  • Kennis van Excel en boekhoudsoftware is een voordeel;

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende job voor een organisatie waar je gezien het duurzame karakter trots op mag zijn!
  • Een salaris tussen de €2.400,- en €3.400,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (indeling afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 8% vakantietoeslag;
  • 30 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek. Krijg je deze niet op? Dan mag je je bovenwettelijk verlof verkopen voor extra salaris;
  • Winstdelingsregeling. Uitgangspunt bij realiseren van budget = ½ maandsalaris bruto als bonus;
  • €16,25 bruto per maand vergoeding als bijdrage in de ziektekosten;
  • Een prima pensioenregeling bij het PGB;
  • Reiskostenvergoeding bij een minimum van 10 km enkele reis;
  • Flexibele werktijden en (na het inwerktraject) is een dag thuiswerken mogelijk;
  • Een fijne werkplek met lekkere koffie, gratis fruit & frisdrank en gezellige collega's

Informatie:

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je terecht bij Jorien Duplessy (Assistant Controller), telefoonnummer: +31 (172) 460673


Enthousiast?

Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet! Je kunt solliciteren door op onderstaande button te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen, HR Specialist Recruitment.

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland, Nederland
Finance

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Meer informatie? Neem contact op met:

Leoni van Leeuwen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company

Communicatie, HR, F&C, ICT, Logistiek, Inkoop, Secretariaat, Agrarische Dienst & SHE, Sales.

Stella van Schaik

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company Quality, Technology, Procestechniek & Techniek

Wichard de Groot

HR Specialist Recruitment Cosun Beet Company Groningen





Raisa Supriatna

HR Specialist Recruitment Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)





Vera Gladdines

HR Officer / Advisor Sensus

Vacatures Sensus







Simone van Gameren

Management Assistent IRS

Vacatures IRS





Wichard de Groot

HR Specialist Recruitment Cosun Beet Company

Locatie Vierverlaten, Groningen



Wat kan je verwachten?

Je leren kennen

Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.

Het eerste gesprek

In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.

Case

Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.

Het tweede gesprek

Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.

Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!