Skip to content

Financieel Medewerker

Alphen aan den Rijn€ 2.600 - € 3.500 per maandFinance

Functieomschrijving

Ben jij betrouwbaar, nauwkeurig, gedreven en flexibel? En beschik je daarnaast ook nog eens over goede administratieve vaardigheden?Draag je daarnaast graag een steentje bij aan een circulaire economie en werk je graag in een internationale omgeving? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!


Binnen Duynie Feed te Alphen aan de Rijn is op onze finance afdeling een vacature ontstaan voor de functie van:


Financieel medewerker

(32 - 40 uur)


Ben jij betrouwbaar, nauwkeurig, gedreven en flexibel? En beschik je daarnaast ook nog eens over goede administratieve vaardigheden? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Voor ons kantoor in Alphen aan den Rijn zijn wij namelijk op zoek naar een administratief talent ter versterking van onze afdeling. Je houdt je bezig met de volgende taken:

  • Zorgen voor tijdige en volledige goedkeuring en inboeken van de facturen;
  • Verzorgen van self-billing facturen;
  • Assisteren bij het debiteurenbeheer, zowel administratief als contact met klanten;
  • Verwerken van bankmutaties;
  • Aanmaken en verwerken van betalingen;
  • Ondersteuning bieden aan de financiële administratie bij diverse ad-hoc zaken;
  • Assisteren van de Controller bij maandafsluiting, cijfermatige analyses, aansluitingen.

In deze veelzijdige functie heb je regelmatig contact met onze leveranciers en klanten. Daarnaast denk je graag mee over het optimaliseren van de processen. Zie je ergens een verbetermogelijkheid? Dan ben jij niet bang om dit kenbaar te maken.

Over Duynie

Duynie Group bestaat uit 20 internationaal opererende handels- en productieondernemingen in Europa en binnenkort worden de eerste stappen naar buiten Europa ook gezet. We zijn een snel groeiende organisatie en hebben dan ook vaak nieuw personeel nodig, die met ons mee kunnen groeien en volop kansen krijgen. We houden ons bezig met het op een innovatieve manier, maximaal tot waarde brengen en afzetten van coproducten uit de levensmiddelenindustrie. Zo helpen we mee aan een circulaire economie en gaat er dus niets verloren. We maken op deze manier de wereld een beetje beter en daar zijn we ontzettend trots op!


Duynie Group heeft 450 medewerkers en maakt deel uit van Royal Cosun. Royal Cosun telt in totaal 4500 medewerkers. Kortom we zijn een grote en stabiele speler! Duynie Group bestaat uit: Duynie Feed, leverancier van vochtrijke diervoeders in Europa; Novidon, vermarkten van aardappelzetmeel en zetmeelderivaten; AgriBioSource, actief in de vermarkting van biomassa als grondstof voor energie-opwekking; Duynie Ingredients, biedt duurzame oplossingen voor de hobbyhuisdiersector.

Deze vacature staat open bij Duynie Group.



Collega aan het woord

“Tussen 8:00 en 9:00 uur kom ik aan op kantoor. Als ik mijn koffie heb gehaald en mijn collega’s heb begroet, begin ik mijn dag met het boeken van de banken. Zodra ik hiermee klaar ben, kijk ik welke facturen gisteren niet konden worden geïncasseerd. Ik zoek uit wat de redenen zijn van de niet gelukte incasso’s en stel een lijst op. Dit geef ik door aan mijn collega van het debiteurenbeheer. Nog tijdens het afronden, krijg ik een telefoontje van een leverancier. Hij vraagt een overzicht op van vorige maand. Deze stel ik op en stuur de lijst meteen door. Daarna begin ik aan de werkstroom van de inkoopfacturen. Tussendoor krijg ik vragen van mijn collega’s van het crediteurenbeheer en help ik hen. Uiteraard kan ik ook altijd terecht bij mijn collega’s als ik ergens niet uit kom.

Zo nu tijd voor een break! Even lekker wandelen met mijn collega’s langs het water. Als het regent, neem ik graag pauze met mijn collega’s in de kantine waar ook altijd fruit te vinden is en een lekker cup-a-soupje.

Na de pauze aan de slag met de maandafsluiting. Ik controleer de tussenrekeningen zodat ik zeker weet dat hier tijdens de afsluiting geen verrassingen van zullen komen. Vandaag zet ik ook de betalingen klaar. Voordat ik dit doe, check ik de openstaande crediteurenlijsten. Zodra ik hiermee klaar ben, stuur ik de betalingen ter goedkeuring naar mijn collega’s. Phoe dat was het weer. Een lekkere productieve en afwisselende dag.”



Vereisten

Wat neem je mee?

  • Je hebt een afgeronde MBO+ / HBO opleiding op het gebied van financiële administratie.
  • Je hebt een aantal werkervaring in een administratieve functie.
  • Je kunt goed overweg met computerprogramma’s en pakt systemen snel op. Ervaring met Microsoft Dynamics is een pre.
  • Je hebt een goede beheersing van Engelse taal.
  • Je hebt een non-nonsense mentaliteit, bent secuur en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent leergierig, resultaatgericht en je houdt van aanpakken.


Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende job voor een organisatie waar je gezien het duurzame karakter trots op mag zijn!
  • Een uitstekend salaris tussen de € 2600,- en € 3500,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (indeling op basis van werkervaring).
  • 30 Vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • 8% vakantietoeslag.
  • Pensioenregeling (middelloonregeling) met een eigen bijdrage van 6,55% van de pensioengrondslag.
  • Winstdelingsregeling. Uitgangspunt bij realiseren van budget = ½ maandsalaris bruto als bonus.
  • €16,25 euro bruto per maand vergoeding als bijdrage in de ziektekosten.
  • Reiskostenvergoeding met een minimum van 10 km enkele reis.
  • Voor eventuele zakelijke kilometers geldt een vergoeding van 0,30 cent per kilometer, waarvan 0,19 netto en 0,11 bruto wordt uitbetaald en tot maximaal 35 kilometer uitbetaald.
  • Leuke personeelsuitjes met leuke collega's.
  • 15 euro netto per maand om eens in de zoveel tijd een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen (abonnement wordt door Duynie Holding betaald).

Informatie?

Voor nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Jorien Duplessy, +31172460673.


Enthousiast over de functie?

Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op de sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment).


*Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.


Acquisitie is niet gewenst

Nederland, Zuid-Holland, Alphen aan den Rijn
€ 2.600 - € 3.500 per maand
Finance

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Meer informatie? Neem contact op met:

Leoni van Leeuwen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)

Communicatie, HR, F&C, ICT, Logistiek, Inkoop, Secretariaat, Agrarische Dienst & SHE.

Stella van Schaik

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients) Sales, Quality, Technology, Procestechniek & Techniek

Simone van Gameren

Management Assistent IRS

Vacatures IRS





Vera Gladdines

HR Officer / Advisor Sensus

Vacatures Sensus







Wat kan je verwachten?

Je leren kennen

Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.

Het eerste gesprek

In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.

Case

Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.

Het tweede gesprek

Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.

Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!