Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!
Ben jij die ICT’er die energie krijgt van direct contact met interne klanten en zie je jezelf als kartrekker van grote projecten? Word je daarnaast vrolijk van alle mogelijkheden die Microsoft 365 biedt en vertel je graag interne collega’s over deze mogelijkheden? Dan hebben wij de uitdaging voor je waar je naar op zoek bent! Voor het Centraal kantoor te Dinteloord zijn wij op zoek naar een:
Demand Manager Microsoft 365
(32-40 uur)
Wat ga je doen?
In de functie van Demand Manager Microsoft 365 ben je werkzaam in een redelijke stand alone rol. Je bent echter wel een spin in het web en hebt contacten met vele stakeholders en interne klanten binnen de organisatie.
Tot het takenpakket behoren de volgende werkzaamheden:
Over Cosun Beet Company:
Daar beelden meer zeggen dan woorden, hierbij een eerste kennismaking met wat collega's van het Centraal Kantoor:
Collega aan het woord:
Hoe ziet mijn dag eruit? “Vaak begin je de dag met het vertalen van aanvragen m.b.t. nieuwe applicaties, pc’s en niet standaard changes die binnenkomen naar opdracht in het systeem van het shared service center. Verder hou ik me bezig met projectmatige zaken als bijvoorbeeld het regelen en organiseren van zaken rondom een nieuwe telefooncentrale. Verder gaan er gedurende de dag de nodige mailtjes en belletjes uit naar gebruikers en key users. Verder lever ik laptops uit bij gebruikers en geef ik ze ook uitleg over de nieuwe laptop.
“Door de opdrachten die ik naar het SSC doorzet heb ik veel contact met ze. Tevens controleer ik of het SSC hun targets halen en doorloop ik facturen vanuit het SSC op juistheid. Daarnaast heb ik diverse random klusjes. Denk bijvoorbeeld aan het checken of gebruikers een tijd hun account niet gebruikt hebben, printers instellen en alles zo’n beetje wat met de infrastructuur te maken heeft.”
“Wat denk ik dat belangrijk is voor de functie? Voor het contact met gebruikers moet je goed kunnen luisteren. Je klanten zijn uiteenlopend van heftruckchauffeur tot aan directie. Belangrijk dat je afspraken nakomt en anders geen toezeggingen doen.”
“Wat ik leuk vind? De vele contacten met mensen vind ik heel leuk. Ik kom op veel verschillende plekken en heb contact met veel verschillende personen. Het is zeer zeker geen saai baantje waarbij je de hele dag achter de computer zit. Is ook een beetje hoe je het zelf indeelt. Je kan de telefoon pakken, maar ik loop net zo lief even naar de mensen toe op ze te helpen. Afhankelijk van projecten ga ik soms ook naar andere locaties, maar dit is redelijk beperkt. Er kan veel binnen Cosun Beet Company en er wordt naar je geluisterd. Een gemoedelijk bedrijf, waar mensen gemakkelijk bij elkaar binnenstappen.”
“Waar moet je tegen kunnen? Je valt redelijk buiten het team. Het is een stand alone functie in een andere tak van sport dan je directe collega’s. Vaak voel ik me meer verbonden met het front office team van het Shared Service Center, omdat ik hier vaak mee moet schakelen.”
Wat neem je mee?
Wat krijg je ervoor terug?
Informatie:
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je terecht bij Wim Hummel (Manager ICT); telefoonnummer: +31165525107.
Enthousiast geworden?
Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen, HR Specialist Recruitment.
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)
Communicatie, HR, F&C, ICT, Logistiek, Inkoop, Secretariaat, Agrarische Dienst & SHE.
HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients) Sales, Quality, Technology, Procestechniek & Techniek
Management Assistent IRS
Vacatures IRS
HR Officer / Advisor Sensus
Vacatures Sensus
Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.
In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.
Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.
Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.