Skip to content

Business Analyst Operations

Nijmegen€ 3.500 - € 4.600 per maandSupply Chain

Functieomschrijving

Heb jij een Operations of Supply Chain achtergrond, maar gaat je hart sneller kloppen door systemen? Word je daarnaast gelukkig van een internationale werkomgeving, procesoptimalisatie, veel schouderklopjes (door alle oplossingen die je biedt) en een flinke dosis aan zelfstandigheid en verantwoordelijkheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Voor de afdeling Supply Chain en Operations van het Centraal Kantoor van Novidon te Nijmegen zijn wij op zoek naar een:


Business Analyst Operations

(fulltime)


Wat ga je doen?

In deze zelfstandige functie waarin je zelf je koers bepaalt krijg je veel verantwoordelijkheid en opereer je volledig onafhankelijk binnen de beschikbare kaders. Natuurlijk zijn er wel collega’s binnen de organisatie waarmee je kunt sparren over bepaalde zaken, maar het is toch een behoorlijke solistische rol binnen de Supply Chain en Operations.


Je doorloopt de hele cyclus. Hierbij kan je denken aan het in kaart brengen van de verschillende bedrijfsprocessen, implementatie van het systeem, geven van gebruikerstrainingen op locatie, het oplossen van problemen van de users in binnen en buitenland (eventuele bugs in het systeem gaan naar onze ICT afdeling, maar hiervoor ben je wel het aanspreekpunt), modificeren van het systeem na veranderingen in wetgeving of bedrijfsprocessen etc.


In het begin zal je starten in het implementatieteam om jezelf helemaal onder te kunnen dompelen in de systemen. Hierna zal je deel gaan uitmaken van het Supply Chain en Operations team. Wat belangrijk is dat je de processen binnen Supply Chain en Operations kent, want met deze kennis begrijp je jouw Supply Chain en Operations collega’s, waarbij je op de afdeling zit, het beste in hun wensen.


De vijf belangrijkste taken / verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor de implementatiefase (o.a. geven van gebruikerstrainingen op locatie).
  • Verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het ERP systeem.
  • Verantwoordelijk voor aanpassingen binnen het ERP systeem n.a.v. wijzigingen in wetgeving (compliance) en bedrijfsprocessen of bij nieuwe product lanceringen.
  • Afstemmen en verbinding zoeken met Key Users in binnen en buitenland en het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen voor deze groep.
  • Testscenario’s doorlopen met elkaar bij regressietesten.

Over Duynie

Duynie Group bestaat uit 20 internationaal opererende handels- en productieondernemingen in Europa en binnenkort worden de eerste stappen naar buiten Europa ook gezet. We zijn een snel groeiende organisatie en hebben dan ook vaak nieuw personeel nodig, die met ons mee kunnen groeien en volop kansen krijgen. We houden ons bezig met het op een innovatieve manier, maximaal tot waarde brengen en afzetten van coproducten uit de levensmiddelenindustrie. Zo helpen we mee aan een circulaire economie en gaat er dus niets verloren. We maken op deze manier de wereld een beetje beter en daar zijn we ontzettend trots op!


Duynie Group heeft 450 medewerkers en maakt deel uit van Royal Cosun. Royal Cosun telt in totaal 4500 medewerkers. Kortom we zijn een grote en stabiele speler! Duynie Group bestaat uit: Duynie Feed, leverancier van vochtrijke diervoeders in Europa; Novidon, vermarkten van aardappelzetmeel en zetmeelderivaten; AgriBioSource, actief in de vermarkting van biomassa als grondstof voor energie-opwekking; Duynie Ingredients, biedt duurzame oplossingen voor de hobbyhuisdiersector.


Deze vacature staat open bij Novidon.


Vereisten

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde HBO opleiding richting Supply Chain / Operations.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse & Engelse taal.
  • Bereidheid om te reizen in binnenland, maar ook naar o.a. naar Belgie en Wales. (Zeker tijdens de implementatie ben je geregeld een week in het buitenland voor het geven van gebruikerstrainingen).
  • Affiniteit met systemen is een must. Kennis van Microsoft Dynamics, AMCS (TMS) en / of Read soft is een pré.
  • Een heel sterk analytisch vermogen (Wat is de oorzaak? Wat is het gevolg? Welke opties hebben we? Welke optie is het beste? Waarom? Wat voor gevolg heeft het voor de business?).
  • Vermogen om te kunnen verbinden, enthousiasmeren en overtuigen met systeemgebruikers op verschillende niveaus binnen de organisatie.
  • Zelfstandigheid en een “can do” mentaliteit.


Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende job voor een organisatie waar je gezien het duurzame karakter trots op mag zijn!
  • Een uitstekend salaris tussen de €3.500,- en €4.600,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek (indeling op basis van werkervaring).
  • 30 Vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • 8% vakantietoeslag.
  • Pensioenregeling (middelloonregeling) met een eigen bijdrage van 6,55% van de pensioengrondslag.
  • Winstdelingsregeling. Uitgangspunt bij realiseren van budget = ½ maandsalaris bruto als bonus.
  • €16,25 euro bruto per maand vergoeding als bijdrage in de ziektekosten.
  • Reiskostenvergoeding met een minimum van 10 km enkele reis.
  • Voor eventuele zakelijke kilometers geldt een vergoeding van 0,30 cent per kilometer, waarvan 0,19 netto en 0,11 bruto wordt uitbetaald.
  • Leuke personeelsuitjes met leuke collega's.
  • 15 euro netto per maand BYO mobiele telefoon (abonnement wordt door Duynie Holding betaald, maar telefoon moet je wel zelf aanschaffen).


Hoe verloopt de procedure?

Het eerste gesprek vindt plaats met de direct leidinggevende Tom Brooijmans (Director Novidon) en Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment). Het tweede gesprek vindt plaats met Hilbert Muijt (Chief Financial Officer) & Jordan Brinkman (Supply Chain Manager). Mogelijk maakt een case onderdeel uit van de procedure.


Informatie?

Meer informatie over de inhoud van de functie kan je verkrijgen bij Tom Brooijmans (Director Novidon), tel.: +31247440128.


Enthousiast geworden?

Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment).


Nederland, Gelderland, Nijmegen
€ 3.500 - € 4.600 per maand
Supply Chain

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Meer informatie? Neem contact op met:

Leoni van Leeuwen

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)

Communicatie, HR, F&C, ICT, Logistiek, Inkoop, Secretariaat, Agrarische Dienst & SHE.

Stella van Schaik

HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients) Sales, Quality, Technology, Procestechniek & Techniek

Simone van Gameren

Management Assistent IRS

Vacatures IRS





Vera Gladdines

HR Officer / Advisor Sensus

Vacatures Sensus







Wat kan je verwachten?

Je leren kennen

Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.

Het eerste gesprek

In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.

Case

Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.

Het tweede gesprek

Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.

Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!