Ben jij enthousiast en staat je vacature er niet bij? Vergeet niet een open sollicitatie te doen!
Ben je een expert in finance, maar liever bezig met het verbeteren van ICT systemen dan dat je de administratie zelf verzorgt? Doorzie je processen en kun je die door vertalen naar geautomatiseerde oplossingen? Werk je graag voor een groeiende internationale organisatie met handels- als productiebedrijven in meer dan 20 landen? En word je gelukkig van een flinke dosis aan zelfstandigheid en verantwoordelijkheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor de afdeling Finance van het Centraal Kantoor van Duynie Group te Alphen a/d Rijn zijn wij op zoek naar een:
Business Analist
(32 - 40 uur)
Wat ga je doen?
In deze zelfstandige functie waarin je zelf je koers bepaalt krijg je veel verantwoordelijkheid en opereer je volledig onafhankelijk binnen de beschikbare kaders. Je spart met collega’s over de beste manier waarop de financiële processen kunnen worden geautomatiseerd en laat dit vervolgens door ICT specialisten ontwikkelen.
Je doorloopt de hele cyclus. Hierbij kan je denken aan het in kaart brengen van de verschillende bedrijfsprocessen, implementatie van het systeem, geven van gebruikerstrainingen op locatie, het oplossen van problemen van de users in binnen en buitenland (eventuele bugs in het systeem gaan naar onze ICT afdeling, maar hiervoor ben je wel het aanspreekpunt), modificeren van het systeem na veranderingen in wetgeving of bedrijfsprocessen etc.
In het begin zal je starten in het implementatieteam, dat bezig is om het nieuwe Microsoft Dynamics 365 systeem bij alle Duynie Group bedrijven in gebruik te nemen, om helemaal vertrouwd te raken met de systemen. Hierna zal je deel gaan uitmaken van het Finance team. Het is belangrijk dat je de processen binnen Finance kent, want met deze kennis begrijp je jouw Finance collega’s, waarbij je op de afdeling zit, het beste in hun wensen.
De vijf belangrijkste taken / verantwoordelijkheden:
Over Duynie:
Duynie Group bestaat uit 20 internationaal opererende handels- en productieondernemingen, voornamelijk in Europa. We zijn een snel groeiende organisatie en hebben dan ook vaak nieuw personeel nodig, die met ons mee kunnen groeien en volop kansen krijgen. We houden ons bezig met het op een innovatieve manier, maximaal tot waarde brengen en afzetten van co-producten uit de levensmiddelen en bio ethanol industrieën. Zo helpen we mee aan een circulaire economie en gaat er dus niets verloren. We maken op deze manier de wereld een beetje beter en daar zijn we ontzettend trots op!
Duynie Group heeft 450 medewerkers en maakt deel uit van Royal Cosun. Royal Cosun telt in totaal 4500 medewerkers. Kortom we zijn een grote en stabiele speler! De Duynie Group bestaat uit: Duynie Feed, leverancier van vochtrijke diervoeders in Europa; Novidon, vermarkten van aardappelzetmeel en zetmeelderivaten; AgriBioSource, actief in de vermarkting van biomassa als grondstof voor energie-opwekking; Duynie Ingredients, biedt duurzame oplossingen voor de hobbyhuisdiersector.
Wat neem je mee?
Wat krijg je ervoor terug?
Hoe verloopt de procedure?
Het eerste gesprek vindt plaats met de direct leidinggevende Hilbert Muijt (Chief Financial Officer) en Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment). Het tweede gesprek vindt plaats met Mark Polak (Solutions Team Member Finance) & Susan Jansen - den Elzen (Accounting Assistant / Implementation Team Member Finance). Mogelijk maakt een case onderdeel uit van de procedure.
Informatie?
Meer informatie over de inhoud van de functie kan je verkrijgen bij Hilbert Muijt (Chief Financial Officer), tel.: +31172460642
Enthousiast geworden?
Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet. Je kunt reageren door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken en je motivatie te richten aan Leoni van Leeuwen (HR Specialist Recruitment).
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients)
Communicatie, HR, F&C, ICT, Logistiek, Inkoop, Secretariaat, Agrarische Dienst & SHE.
HR Specialist Recruitment Cosun, Cosun Beet Company, Duynie Group (Novidon, AgriBioSource, Duynie Feed & Duynie Ingredients) Sales, Quality, Technology, Procestechniek & Techniek
Management Assistent IRS
Vacatures IRS
HR Officer / Advisor Sensus
Vacatures Sensus
Indien je goed aansluit op de vacature neemt de HR Specialist Recruitment contact met je op. Dit om alvast een eerste beeld te krijgen en mogelijke vragen van weerszijde beantwoord te krijgen.
In het eerste gesprek kom je in contact met jouw mogelijk toekomstige manager en uiteraard is er iemand van HR aanwezig om je als persoon wat beter te leren kennen.
Mogelijk is een case onderdeel van de procedure. Hierin wordt er gekeken hoe je met bepaalde praktijksituaties om zou gaan. Vaak kan de case vanuit huis worden gemaakt en soms maak je de case voor aanvang van het 2e gesprek op locatie.
Wat goed je bent nog in de procedure! Tijdens dit gesprek gaan we nog wat dieper op de zaken in. Daarnaast willen ook deze personen je nog wat beter leren kennen, zodat we zeker weten dat we een mooie match hebben.